FREDAG

Idag har jag hunnit med en hel del. Först klockan 11 var jag och klippte mig hos Robert på paus. Mitt hår luktar nu ljuvligt och vart superfräscht. Ikväll ska jag sätta in mitt löshår och då ska moster sedan få klippa in det. Jag lunchade även med Louise, Mamma och helena. Dock tror jag att jag blivit matförgiftad eller något, jag mår verkligen inte bra nu efter att jag åt. Well, that's life. Ikväll tror jag det blir relativt lugnt. Rafael ska laga oss middag, det ser jag fram emot, har hört att han är riktigt duktigt på det, så vi får se hur resultatet blir. Jag köpte även en jeansskjorta idag som ni kommer få syn av senare. Fick veta idag att killen som ska installera vårat internet kommer nästa vecka, SUCK!


Som den grönsaksmänniska jag är.

Angelica hade fått superfina blommor av tobias!


XOXO


Skrivet av: Angelica

Han är då så snäll och gullig! visst var dom fina? =)

2009-07-03 - 18:30:27
Blogg: http://forgivemee.blogg.se/
Skrivet av: Robert W. Loos

hur gick det att sätta in löshåret nu då?

2009-07-05 - 20:07:56
Blogg: http://cafe.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0