Hot and not list.

Hade tänkt utöka bloggen med någonting nytt, nu: "HOT AND NOT LIST"


Nitklackar: Vilken hysteri det varit kring nitskor, nitbälten, nitkjolar, men trotsallt så ligger det just nu på topplistan, hot.

Brunbrända ben: Finns det någonting snyggare än brunbrända ben nu i sommar? jag skulle inte tro det, hot.

Klänningar: Sommarens måste, jag hoppas alla flickor åtminstonde har en klänning i sin garderob. Min väller det bara ur med klänning, hot.



Rosa läppstift: Har hela bloggvärlden hamnat i fjortisträsket? Vad är det snygga med rosa läppstift egentligen? det ser ju bara ut som idomin och läpparna ser bara missanpassade ut, not hot.

Bloggar som bara är till för att provocera: Visst att provocera kan leda till framgång, men dom nya fjortisbloggarna provocerar bara, tills dom blir avstända, not hot.

Benvärmare: Så 2006. Jag såg en tjej på stan för några dagar sedan med vit kort kjol, stora silvriga ringar i öronen, dc skor och benvärmare, not hot.


Skrivet av: Nathalie

Detta var nog den klockrenaste listan jag sett på år och dar. Couldn't agree more :)

2009-07-19 - 20:24:04
Blogg: http://www.nolow.se
Skrivet av: TTT

haha nån som älskar kissie eller ? haha...

2009-07-20 - 13:28:25

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0