Howie day - collide

Hanna om I fall in close, so close I almost tuch.:
Vars har du köpt den översta klänningen ? ;> den var GRYMT snygg :D
Den är från vila.


Cornelia om @ angelicas place:
Vart är den köpt? gina :-)
Den är från cubus.


Anonym om Sant eller inte sant?:
"Och dessutom så är mannen som jag skulle varit gravid med en bra kompis till min mamma."

Erkänner du inte där att du faktiskt har legat med han?...

Nej, då har du missuppfattat det jag skrev. Jag menar att mannen som det ryktas att jag är gravid med är min mamma kompis. Formulerade det lite konstiigt bara.


Julia om Sant eller inte sant?:
Om du inte bryr dig varför tar du ens upp det? "Och att ni verkligen kan ta och göra en sådan här allvarlig sak till ett skämt" är det inte tvärtom du menar? Du har ju typ ingen aning om vad du skriver ens :O
Men om man sprider saker man inte har någon aning om för att man vill förstöra för någon annan så gör man ju det för att man tycker det är roligt att sabotera.


Sandra om Sant eller inte sant?:
sluta låta som att du tror att du är piteås kändis för fan, alla får vi rykten. du är inte extra speciell bara därför, glöm det bara det är så vi andra gör! okej???
Du har ingen rätt att säga till mig vad jag får och inte får skriva om. Jag har mänskliga rättigheter precis som du och om jag väljer att formulera det som jag gör så är det mitt val. Och dra inte alla över en kant, alla glömmer det inte. Det finns människor som tar sitt liv pågrund av rykten, pågrund av att dom kanske blivit utsatta för mobbing pågrund av rykten. Yttra dig inte som att rykten vore någon bagatell, för vissa är det faktiskt inte det.




Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0