I don't wanna run away, but I can't take it, I don't understand.

Angelica om FREDAG:
Han är då så snäll och gullig! visst var dom fina? =)
Ja, dom var verkligen superfina :)


Lilly om levande skyltdockor:
Följa varandra med bloglovin?:)
Absolut:)


  Anonym om secondhand serenade - it's not over:
Vars ska du flytta? :O
Storgatan


Anonym om levande skyltdockor:
vad kom du in på för linje? =)
Omvårdnads


  Anonym om levande skyltdockor:
du uppdaterar typ aldrig?
Har inte haft internet, och har det fortfarande inte. Men så fort jag är i närheten av en dator så bloggar jag.


Ingen du känner, men som kollar in din blogg ;) om Martin nievera - forever:
Har du en lillasyster? :) För jag såg en liten tjej som var grymt lik dig :)
Nej, det har jag inte. Bara en storasyster, det räcker gott och väl ;)


bella om Martin nievera - forever:
var kan man tatuera sig i piteå? :)
Tattoo vad jag vet. Sedan finns det ju många som tatuerar privat.



Skrivet av: Evelina

Left hand tatuerar inte dom under 18 även om personen har målsman med sig.

2009-07-04 - 15:46:14
Skrivet av: Anonym

Bra att du kom in på omvårdnads, man får en sån helt annan syn och uppfattning om människor + att man lär sig skit mycket :)

2009-07-06 - 09:41:22

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0