Onsdags-fest

I onsdags bestämde vi oss för att festa och sagt och gjort så satt vi ute på min altan och smuttade på vin. Det var över mina förväntningar. Sedan somnade nästan allihopa i min säng, helt slutkörda. Men fulla och glada var vi och på morgonen mådde jag som jag förtjänade.






Fan vad vi skrattade "jiiiiiin LING" haha.(Inte mitt paket för dom som undrar)

stekar-padre

dagen efter...............

kvällens outfit



"Now you're heart is always close to mine"



gick även förbi thai och köpte bakismat

XOXO


Skrivet av: Anonym

du kan tydligen inte engelska så varför snackar du det?

2009-07-05 - 19:04:42

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0