Solarium är bäst.

Vad jag unnat mig saker på senaste tiden, men det är jag defenitivt värd. Igår var vi och solade, från att ha varit likblek till en helt schysst bränna, awesome.


Skrivet av: FRÖKEN ERIKSSON

Jag ÄLSKAR solarium!

2009-07-29 - 19:36:41
Blogg: http://neriksson.blogg.se/
Skrivet av: Daniel

Eftersom att jag lyssnar på radio 11 timmar om dagen när jag jobbar så har jag hört femtioelva gånger idag om att det nu är säkert att solarium ökar risken för hudcancer enormt. Bara så du vet :)

2009-07-29 - 21:28:47
Skrivet av: Anonym

Haha, ska ju bli artonårsgräns kanske! ;D

2009-07-30 - 19:41:39

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0