Waiting on the world to change

Hallå!
Om jag hade en hjärna så hade den sprängts för längesedan. Haha, nä, skämt och sido. Det är någonting ni hade kunnat säga. Jag är bakis idag, det förtjänar jag. Igår satt vi ute på min altan och onsdags festade. Riktigt underskattad dag faktiskt och vi hade det riktigt trevligt. Vi fick besök av ett gäng killar sedan och då drog allting igång. Vi körde ölspel, kollade vigheten hos alla, åkte och handlade, ett nattdopp hade fulländat kvällen totalt, bannat, att jag inte kom på det tidigare. Idag fick vi internet i lägenheten, så nu kan jag börja blogga.





XOXOX


Skrivet av: Anonym

måste säga att du är verkligen fin i den där hårfärgen! :))

2009-07-02 - 18:54:00
Skrivet av: Yun

Ohh, smaskigt nice;)

2009-07-02 - 19:37:03
Blogg: http://windowstar.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0