'Cause no one would listen

sandra om Hemma hos kusinerna:
Va fin du är :) ser ut som att du har början på en liten bebismage, kan det stämma? =)
Nej tyvärr, jag är bara fet=)

Isabelle om Nu drar jag ner på stan..:
Har du färgat håret? det var i alla fall snyggt:)
Ja, det har jag :)

Rebecka  ([email protected]) om Panik:
vad vare som försvann "/?
Pengar från våran klasskassa.

Sarah om The fray - look after you:
När du håller på kanske du kan schamponera hundarna så att de får springa ute och lufttorka - så slipper jag göra det? ;)
Inte en chans. Jag är svårflörtad;)

Anonym om Panik:
är det slutbetygen? för jag tror man kan höra av sig till skolverken för att få tag i nya.
lycka till!
Nej, det var pengar. Men tack ändå :)

Sanna om Mamma hade rätt..:
Jag tycker det var jättebra skrivet!
Tack så mycket. Och sen vill jag tacka alla andra underbara människor som gett mig respons på det inlägget, ni är bäst allihopa.



Skrivet av: guffan

Riktigt fiiin blogg:) kika gärna in min med:)

2009-06-19 - 20:00:18
Blogg: http://guffans.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0