En riktigt bra midsommar!

Hola amigos!
Jag vaknade kring kvart över tre av att sara ringde och väckte mig. Gårdagen var väldigt lyckad och en efterfest hann vi också med. Jag var hemma kring halv 6 och somnade lite efter 6. Bortsett från alla defensiva samtal från gårdagen så kan jag säga att jag hade exremt kul på riktigt, riktigt länge. Ikväll väntar bastufest på oss, och kanske man får styra upp en wet t-shirt tävling med för att hotta upp stämning, nä men skämt och sido. Jag tog dock inga bilder igår, så allt ni får se är moi.



Kan tyvärr inte ladda upp bilder nu eftersom jag glömde min kabel till mobilen hos min kusiner, FAIL.




Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0