I wanna tell you what love is

Hej!
Jag tänkte ge er lite info om gårdagen. Vi var på födelsedagsfest hos en kille som heter Robin och går i markus klass. På festen var det med folk från klassen med även utifrån. Det bjöds på mat, spelades en hel del musik och kubb. Dock åkte vi hem riktigt tidigt pga, att allt inte gick som det skulle.
Xoxo/F

Skrivet av: Emelie berglund

men söt bild på petrus! haha :)

vad är de dom röker? vill inte veta ;)

2009-06-14 - 18:21:27
Blogg: http://likeadream.se
Skrivet av: Leeeee

Ramlade på en stubbe. :/

2009-06-14 - 19:45:12
Skrivet av: Johanna

Höhö, robin är min kusse, min far på bild med hahaha!

2009-06-15 - 16:29:26

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0