Let me be your hero - Enrique iglesias

Hola babes!
Jag har äntligen fått tid framför mig att få uppdatera om det jag inte gjort. Tyvärr hittar jag inte min digitalkamera, så kan ej ge er några bilder från den. I torsdags var det examen vi firade vår avgång hemma hos mig med maxmat, kubbspel, sanning och konsekvensk och en massa skratt. På fredagen var det dags för fest, men kul hade jag absolut inte. Vilken överskattad dag alltså. Lördagen var dock oväntat kul medtanke på att jag inte var speciellt kry. Jag och macke åkte vaknade iallafall på lördagsmorgonen kring 2, vi tog oss en dusch var och sedan satte vi oss och åt frukost. Därefter började vi göra oss i ordning och sedan kom tim och robin och hämtade oss för att skjutsa oss tiill en födelsedagsfest på pitholm. Där var det grillning, kubbspel och en massa onyktra människor. Även om kvällen slutade lite mindre bra och tidigt så hade jag jättekul. Det kändes bra att få uppleva festandet i en helt annan miljö. Nu ska jag bjuda er på det ni missat i bildform.
Examenspresent from mom and dad
Diamanthalsband från Tomas Sabo
Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

Vilket gulligt halsband:)

2009-06-15 - 09:42:24
Skrivet av: Anonym

Det står ju på asken att halsbandet kommer ifrån Exign?

2009-06-15 - 21:51:07

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0