Time and time again, younger now then we were before.

Anonym om All though you could have done more, you're so naive.: 
nu måste ja lämna tillbaka mina, vill inte ha lika om som du!!!!!
Be my guest:)

Amelia om Nu själv-dör jag: 
Hej!! Såg eran fina dansuppvisning på skolan...Måste bara fråga vad låten du dansade till heter. Tror att det stod Duett i infobladet. Låten var så bra o oj så duktiga ni var allihopa!!!! 

Tacksam för svar!!!
Paolo nutini - autumn

SofiiaOfSweden om CROOKERS: 
Guud diggar din stil å ditt utseende :) Gooorgeous :)
Tack så mycket=)

Anonym om Nu själv-dör jag: 
Lägg upp en video när ni dansar duetten 
I will, later...
Xoxo/F



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0