Beacuse you make me belive in my self..

Hej!
Vad roligt att alla gillar mina kläder. Säljningen har gått jättebra
och det är mycket som jag blivit av med. Mer saker som jag inte
hann med igår kommer även ikväll. Så STAY TUNED! Och kom ihåg
att det är först till kvarn som får varan
. Nu klockan
6 ska vi och kolla på en större lägenhet, wiho. Hoppas att den
är fin. Om det bara är en bra planlösning så blir det toally makeover.


Söta Mattias på No lektionen

Samyang, haha.

Filip, Jonatan och Tobias

Yun med sin nya ryggsäck från pastejköket, haha. (IRONI)

Xoxo/F


Skrivet av: Anonym

hehe

2009-03-31 - 19:27:32
Skrivet av: mb

jonte och tobbe är bruna från hemavan ser jag ;)

2009-03-31 - 20:31:23
Skrivet av: Yun

vafan! När satte du dit väskan?

ryggsäcken var inte illa;)

2009-04-01 - 16:58:14
Blogg: http://windowstar.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

tror ordet du leter är sarkasm*

2009-04-01 - 22:59:24

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0