confess to me every secret moment every stone and promise you've belived. Confess to me all that lies between us all that lies between you and me.

Hola amigos!
Haha, mina spanska talanger tycks sitta kvar någonstans
långt inne trots allt. Jag slutade kvar i fem men det var inte
jobbigt alls förrutom en händelse på skolan. Vi har även börjat
med egna låtar på musiken och det är jättekul. I veckan ska
jag försöka plugga bort en hel del som kommer här framöver.
Ska fortsätta packa nu och sedan kommer min skjutss.


Mattelektion.

Elin och Filip

No

Sissi har alltid med sig dessa små flingpaket, hon är så söt.

Xoxo/F



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0