Förbjuden kärlek.

Hola boys and girls!

Råkade dessvärre komma försent imorse pågrund av att det
var skolfoto och jag var tvungen att ta mig en riktig makeover.
Dagen har varit riktigt bra och skön faktiskt. Även om vi slutade
sent så har dagen gått förbi riktigt snabbt. Ikväll är jag både
ensam hemma och ledig imorgon. Jag lär ju sluta upp i soffan
med film. Men jag ska söka andra planer. Filmsällskap kanske?




Sammeboy

Tobias och sedan resterande classmates.

Pastan var supergod.

Dagens outfit. Hade dock inte det rosa sidenbandet.


Jonatan blir fotad.


Min och Angelicas videoblogg åker upp senare.

Xoxo/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0