Gamla opublicerade inlägg.

Jag kollade bak i bloggen för några månader sedan och då
hittade jag dessa två. Det är gåtfullt men underbart.

Dessa svärmande tankar som en berg och dahl bana.
I ena stunden kännar du adrenalinet pumpa genom kroppen
och sedan fylls den med lugn. Men när är det egentligen
kroppen har en egen vilja och låter hjärtat pumpa i egen
takt. När det vill, och inte för att banan väntar ett djupare
stup eller ett högre fall. Jag vill ha någon som får mitt hjärta
att slå snabbare och saktare på samma gång. Men vart finner
jag perfektion och det jag söker?


F.J

En gripande känsla men fortfarande så långt bort från det
verkliga acceptabla. Vad hände med djupet? Den ångesten som
visar dig vägen mot lyckan. Men tänk om jag vägrar? tänk om..
När det bultande röda blir som sockerdricka. Från tåspetsarna
känner du adrenalinet genom kroppen. Den kittlande känslan som
vägrar att ge sig av hur mycket du än skriker. Hur mycket du än
hatar den. Och hur mycket du avskyr att vara dum och förälskad.
Kärlek är dumt men underbart.

F.J

Obs. att F.J är mina initialer.

Xoxo/F

Skrivet av: Scarecrow

Helt okej initialer faktiskt!

2009-03-26 - 21:27:04

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0