Glad tjej!

Samtal 1

AllAboutAngie.blogg.se säger:

Felice jag har 44läsare inte bara 30

Modeisdelicious.blogg.se säger:

åhh

Modeisdelicious.blogg.se säger:

soet

samtal 2

AllAboutAngie.blogg.se säger:

hon är så gullig fast vi har inte videosamtal. för att jag hör på "alla gillar brudar"

Modeisdelicious.blogg.se säger:

haha

Modeisdelicious.blogg.se säger:

So true

Modeisdelicious.blogg.se säger:

felice gillar brudar

Modeisdelicious.blogg.se säger:

not

Modeisdelicious.blogg.se säger:

gillar killar som gillar brudar

AllAboutAngie.blogg.se säger:

Wilma säger:

jag var ju på kalas marcus fylde ju är och i går var jag och viltor sjelv hemma vi ått jätte mycket godei och chipr vi såg tre filmer och såg robinson, viktor såv på min bädd såffa och i dag ska jag typ vara meed kompis? vad har du då jort i helgen??

AllAboutAngie.blogg.se säger:

så qute

AllAboutAngie.blogg.se säger:

min kusin

Modeisdelicious.blogg.se säger:

cute

Modeisdelicious.blogg.se säger:

bra svenska

Modeisdelicious.blogg.se säger:

Ett starkt MVG

AllAboutAngie.blogg.se säger:

jag vet satt å skratta gode så mycket MVG++++

Xoxo/F


Skrivet av: Elin lindström

Min kusin också! :)

2009-03-29 - 17:20:18

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0