If you touch me like this, and if i kiss you like that. It was gone with the wind but it's all coming back to me now.

Godkväll alla underbara bloggläsare!
Har ändrat min tid på frågestunden till 23:00.
Just nu sitter jag med ett mjölkglas och ostbågar.
Har inte fått någonting gjort, det är inte ett dugg konstigt
heller. Så fort jag har något att göra dyker alltid något
roligare upp. Som att blogga, sitta på msn, se criminal minds.




Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

Hejsan :)

jag tänkte bara fråga ifall du skulle vara sugen på att ställa upp som modell för mig? ;) jag vill bli fotograf och behöver träna lite, :) skulle verkligen vara kul om du skulle vilja det! Kramar

2009-03-12 - 21:42:11
Skrivet av: angelica

Hejsan :)

jag tänkte bara fråga ifall du skulle vara sugen på att ställa upp som modell för mig? ;) jag vill bli fotograf och behöver träna lite, :) skulle verkligen vara kul om du skulle vilja det! Kramar

2009-03-12 - 21:44:26
Blogg: http://forgivemee.blogg.se/
Skrivet av: Angelica

ja, men vad kul :) jo, det är alltid kul med nått speciellt tema, nått speciellt du vill köra på? :) tänkte fråga sara ifall hon skulle vilja vara med som min assistent och hjälpa mig att komma på olika vinklar om det är Okey för dig? :) himla kul att du ställer, tror det kommer bli Kul :D

2009-03-12 - 21:58:20
Blogg: http://forgivemee.blogg.se/
Skrivet av: Angelica

ne det för står jag, men du kan tänka ut nått så gör jag det också :) vi kan ta det någon dag då det blir lite finare väder, då solen lyser ;) jaha ok, det var ju inte bra! får väl prata med hon, vet ju inte vad ni "bråkar" om, men om jag känner sara rätt så är hon inte långsint! :)

2009-03-12 - 22:11:22
Blogg: http://forgivemee.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0