In those million ways you knew me.

Viken natt det har varit, fy. Jag somnade klockan 3 (på dagen).
Sedan sov jag till nu. Men har dock vaknat ett flertal gånger.
Dröm massor med mardrömmar och att jag fick G på min inlämning
så jag började gråta, haha. Nu hade jag tänkt gå och se the house
bunny. Och jag vill bara påminna er om att min blogg är inget
diskussions forum och att jag inte kallat henne hora heller. Jag sa
bara mina åsikter om att jag tycker det är fel att kalla någon hora.
Och då syftade jag bara på de kommentarer som stått om bilden.



Xoxo/F

Skrivet av: eliiiin,

haha, du har så grym personlighet felice.

du är min förebild! :)

2009-03-02 - 11:46:49

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0