Jag bör skaffa alkolås på mobilen och bloggen.

Alkohol kan verkligen sluta upp med pinsamma saker.
Jag ska därför skaffa alkolås på mobilen och bloggen
(om man nu ändå kunde). Sitter iallafall hos Mr. A i stan och
det var en helgalen kväll igår. Min mage är kaos och jag
har nog aldrig haft såhära ont i hela mitt liv. Men film ikväll
iallafall, med eller utan sällskap. Jag hade iallafall en jättebra
kväll. Och tack för en riktigt rolig förfest.



Snygga Amanda och Jag

Amanda, Lukas och Jag :)


Alle, Amanda och Lukas

Boys, boys, boys.


Ett gäng snyggingar på en och samma bild.

Xoxo/F

Skrivet av: Nina - This is who I am ♥

roligt :)

2009-03-29 - 15:22:11
Blogg: http://totalflopp.blogg.se/
Skrivet av: Elin

fin outfit! :)

2009-03-29 - 15:41:11
Blogg: http://nittondeaugusti.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

hahahahahahaha är acce partyprinsen or what(!?) ;D;D

2009-03-30 - 12:33:33
Skrivet av: åh herregud

Säg att ni är 14 annars tar jag mitt liv

2009-03-31 - 12:51:10

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0