Jag skulle låta blicken möta andras i en främmande stad.

Hej alla friska och sjuka!
Inatt drabbades jag av magsjuka och även en släng av feber.
Jag tror aldrig jag mått såhär dåligt på länge. Så det kommer nog
inte bli många inlägg idag. Kommer spendera all tid i sängen
med film bara.



Xoxo/F

Skrivet av: Åh

Asså fan Fellan tagga till helgen!!!!! du får it va sjuk då! FAN FELLAN

/U know who

2009-03-26 - 18:45:44
Skrivet av: Aiiner,Baffy,Robz

Fan du e fan het!!

2009-03-26 - 18:46:28
Skrivet av: angelica

Så grymt bra film! :)

2009-03-26 - 19:35:20
Blogg: http://allaboutangie.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0