Maybe I was stupid for letting you go.

Goddag allihopa!
Nu sitter jag än en gång i datasalen och ska skriva klart ett arbete.
Men självklart så lyckas jag hamna här och det resulterar till = inget arbete.
Helgens planer håller vi på att spåna kring och det kommer nog bli superrrrb.
Nu efter skolan måste jag gå och handla lite för morgondagens lunch som
kommer bestå av pastasallad, mums. Kanske även kvällens middag?
Pappa ska på affärsmiddag efter sitt jobb så han hinner inte laga någon
middag tyvärr. Det är 1h och 20 minuter kvar tills jag slutar. Jag räknar ner
minuterna nu...............
 

Xoxo/F

Skrivet av: Frida

det var fel version. :p

2009-03-25 - 16:23:58
Blogg: http://racerpottan.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0