No matter what you're going to say. It doesn't matter anymore.

Godkväll!
Fick just i mig en fullkomligt DELICIOUS middag. Längesedan jag använde
det ordet nu faktiskt, haha. Det blev hasselbakspotatis och kött fyllt med
någon god ost. Och sedan grönsaker till detta. Tidigare idag när jag kom hem
gjorde jag mig ett litet "snack" som innehöll det allra onyttigaste skulle jag tro.
Har legat och sett "The Bunny House" nu för andra gången och ska sova
så fort jag får möjlighet. Måste kolla igenom mitt SO arbete.



Dessa skulle jag kunna bo i, underbara.

Min pappa är min personliga kock. Och gör oftast  god mat.

Xoxo/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0