One princess and one frog.

Hej!
Nu sitter jag i datasalen på skolan och har precis ätit lunch.
Jag och A har även ett hemligt projekt som börjar idag´.
Det kommer bli svårt men kul att se. Klockan 12.40 har
vi dans och får shaka av oss lite av helgen/veckans
feta måltider. Dagen outfit består av vita "converse"
Jeans leggings, vitt ribbat linne, tritoni klocka och en
grå kort "jacka". Bild får ni se senare.



Xoxo/F


Skrivet av: Anonym

vart är skorna från?? :)

2009-03-25 - 15:25:03
Skrivet av: Emma

Undrara jag med, vart har du hittat skorna :)

2009-03-25 - 21:23:06
Blogg: http://www.lemmal.devote.se
Skrivet av: Anonym

vart är skorna och den gråa jackan ifrån? :) tacksam för svar

2009-03-25 - 23:26:24

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0