phb

Hej allihopa
Jag är nu hemkommen från phb vilket är en förkortning på
piteå havsbad. Det var roligt att vara med angelica och vi
hade en superbra dag. Måste berätta om en rolig händelse
i bastun. Vi går in och visst vi är inte vana vid den enorma
hettan. Vi härdar ut och blir sedan vana. Men då vi just vant oss
kommer det några finländare in. Dom som är kända att sitta i
100 grader och piska varandra/sig själva med granris.
Dom tar den fulla vattenhinken och häller sedan över kaminen.
Shit, jag får andningsproblem och detsamma för A.
Vi utrymmer bastun och väntar sedan på att det gått ut.


Grå bas kofta från JC. Svart linne med knäppning GT. Svarta chinos GT.
Gladiatorklackar från Nelly.se.







Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

jag och mina kompisar såg dig på pitehavsbad, vi är från skell, men vi vågade inte gå fram ;D

2009-03-06 - 12:00:41

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0