Poetry from deep within.

När det handlar om att inte ha någon kontroll, kontroll om nutid och dess
sångfyllda, djupa inre. Den lyckan som handlar om jakt och mod. Modet
att våga och jakten att söka. Men är det verkligen så att man vill utsätta sig
själv så fortsätter man efter stigen som man vet väntar ett stup.
Som väntar ett oändligt fallande och ånger. Det är dax att avsluta någonting
 jag borde ha gjort för längesedan. Bli kvitt oro, ångest och få tillbaka sin kontroll.
Även om ensamheten kommer hemsöka mig. Och längtan efter det bultande röda
så väljer jag istället för att våga. Inte nu, inte idag.

F.jakobsson

Skrivet av: M.L

Jag älskar dig!

2009-03-10 - 19:34:58
Skrivet av: Marielle

Du borde bli författare! puss/marielle

2009-03-10 - 21:20:00
Blogg: http://marielllle.blogg.se/
Skrivet av: E

Vackert Felice.

2009-03-11 - 08:52:16

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0