Rör mig som en snigel..

Jag har inte gjort mycket idag, eller ja.. Egentligen en hel del när
jag tänker på det. När vi vaknade så kom Krille förbi och såg sedan
"smala sussie" med oss. Fyfan vilken rolig film. Efter det så började
killarna från över och undervåningen sitt städ-projekt i trapphuset
och jag tog tag i lägenheten. Nu är det riktigt fint och jag har lärt
A att koka ris. Typiskt killar att inte vara så insatt i matlagning..
Men det gick riktigt bra och nu luktar hela lägenheten thaimat.



Nu väntar jag på ett samtal från M & A. Vi ska iväg och äta middag på max.

Xoxo/F



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0