She hit the floor..

Nu sitter jag och A här. Allting är ogjort. Vi har inte ens börjat fixa
oss för kvällen. Vi är sånna tidsoptimister. Men jag äter iallafall
laxmacka och ska snart börja göra mig i ordning. Det blir även
salong A la F här ikväll.



Xoxo/F

Skrivet av: Jenny

Kanske en lite vårig klänning till knänen,och svarta strumpbyxor. Samt svarta pumps? :) ha en bra kväll:-)

2009-03-28 - 20:07:54
Skrivet av: Jenny

Kanske en lite vårig klänning till knänen,och svarta strumpbyxor. Samt svarta pumps? :) ha en bra kväll:-)

2009-03-28 - 20:08:47
Skrivet av: Jenny

Kanske en lite vårig klänning till knänen,och svarta strumpbyxor. Samt svarta pumps? :) ha en bra kväll:-)

2009-03-28 - 20:09:41
Skrivet av: Jenny

Kanske en lite vårig klänning till knänen,och svarta strumpbyxor. Samt svarta pumps? :) ha en bra kväll:-)

2009-03-28 - 20:09:44

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0