Sometimes I just regret every single moment I spent to explain.

Hej igen!
Fysjutton vad det är kallt. Glömde berätta om en glädjande nyhet vi
fick veta på skolan idag. Vi på christinaskolan ( vad jag vet) har ingen
skola på torsdag och det innebär att någonting roligt händer på onsdag.
Sovmorgon kommer bli underbart. Nej, nu ska jag bege mig till kylen
och sno åt mig en festis. Sedan lägga mig under täcker och själv dö
litegrann. Kanske tar mig en liten vilostund också..
Pappa om du läser det hära så vill jag ha en god middag tack!!!



När jag ser denna video så vill jag bara kyssa honom. Det är en sådan intensitet, love it.

Xoxo/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0