Spring, spring.

Hejsan allihopa!
Det har varit ett jädrans springande fram och tillbaka hela dagen.
Efter skolan gick jag och ordnade några saker och följde sedan
Angelica för att köpa ett headset. Nu är jag hemma och mumsar
litegrann i min godispåse ( det är ju trotsallt fredag).


ASFALT!!!!!!!!!!!!

Hos tandläkaren


Fick sånnahär, hehe.

Mitt arbete (Ja, jag vet att det är särskrivning)

V.I.P till ikväll

Converse girl.

Hata so. hehehe

hemligt projekt.

Lunch. Åt typ 1/3.

Köpte även lösnaglar på stan

Xoxo/F

Skrivet av: 3

snälla säg inte att du ska spida dom där lapparna runt om i stockholm nu när du ska dit.. hahah

2009-03-20 - 16:49:03
Skrivet av: Anonym

ÄLSKA CONVERSEN

2009-03-20 - 21:14:41

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0