Stockholmsresan

Godkväll! Nu hade jag tänkt uppdatera om våran resa.
På lördagkväll kring 8 tiden begav vi oss till älvsbyn där vi
sedan skulle åka tåg till stockholm. Vi kom fram kring 10
på morgonen och åkte sedan till vårat vandrahem för att
checka in. Sedan gjorde vi stan några vändor och åkte hem
kring 2 för att göra oss i ordning för "High school musical".
Den var jättebra och efter det gick vi och åt middag på en
restaurang med en av personerna som hade huvudrollen.
Därefter åkte vi hem och då fick jag massage av filip och
 somnade sedan i hans säng. Nästa dag vaknade vi kring 8
och skulle sedan till kungliga operan på studiebesök.
Och därefter ett stanbesök med shopping och fika.
På kvällen gick vi och såg "en shopaholics bekännelser"
även den var grym. Sedan spenderade dom friska tjejerna
natten i killarnas rum eftersom de som hade magsjuka fick
ligga i ett eget rum. Dagen efter fick vi sova ut till 10 och började
sedan packa våra väskor. Efter det for vi till T-centralen och låste in
dem och strosade sedan omkring på stan tills det var dax för
middag på kungshallen. Flyget gick hem kring 8 och jag var hemma
i piteå kring 10. Nu kommer det bilder ni inte sett.




Flashigt?

Ppppp........prada.

Lunch på donken

Babe bloggar.

Middag på kungshallen

Angie

My store, hehe. "Jacobsson"


Angue på bussen.



In your face anonym. Man behövde passet;)


På kallax.

Xoxo/F


Skrivet av: E

När jag har åkt med sas, och det är väl ca 10 ggr detta år. Så har jag aldrig haft pass eller behövt visa någon legitimation! Så tro inte att du har rätt hela tiden :)

2009-03-25 - 19:44:01
Skrivet av: Emma

Men du E, har du då kanske åkt med fingeravtryck?

2009-03-25 - 20:57:36
Blogg: http://www.lemmal.devote.se
Skrivet av: malin

det som krävs är att man kan legitimera sig, visa att du är du, då kan man använda pass, id-kort, körkort eller fingeravtryck. så enkelt var det :)

2009-03-26 - 07:48:16
Blogg: http://malinoberg.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0