SVAR PÅ FRÅGESTUND!

 


anonym om Modeisdelicious bjuder på en FRÅGESTUND!:
Hur mycket spenderar du i månaden på shopping? ;)


Det är väldigt varierande men kring 4000-5000 kr


  Anonym om Modeisdelicious bjuder på en FRÅGESTUND!:
var har du köpt din nya klocka?


Den är från ur och penn :)


  anonym om Modeisdelicious bjuder på en FRÅGESTUND!:
Hur lång är du och hur mycket väger du? :b


Jag är kring 165cm och väger 50 kg (tyvärr).


  =) om Modeisdelicious bjuder på en FRÅGESTUND!:
Hur kommer du se ut i sommar? En vanlig solig dag, Skolavslutningen?


Jag vet faktiskt inte. Men det kommer nog bli många fina sommarklänningar
high heels och lockigt hår.


  samp om Modeisdelicious bjuder på en FRÅGESTUND!:
Favvoparfymen?

DKNY- Be delicious


  :D om Modeisdelicious bjuder på en FRÅGESTUND!:
Vad tycker du om pitebor?

Piteå i helhet är en skvallerstad men kan inte säga något specifikt
om pitebor för alla är så olika. Det är väl som i alla andra städer.


  =) om Modeisdelicious bjuder på en FRÅGESTUND!:
Hur snygg tycker du att du är i en skala 1-10? :)

Det är ju väldigt varierande. Så kan inte riktigt sätta en siffra.


  Gi om Modeisdelicious bjuder på en FRÅGESTUND!:
Har du ärriga kinder, ser ut som de på några bilder då det är svart/vit och du fotar mot en lampa.


Nej, inte jätte mycket ärr utan det är från när jag hade svinkoppor. Annars har jag aldrig finnar eller
någonting.


  annelieeie om Modeisdelicious bjuder på en FRÅGESTUND!:
Hej, grymt bra blogg! Har två frågor, var de du eller nån annan som gjorde så att du får betalt för reklamen på din blogg? och hur kan du vara så smal när du hela tiden äter ute och ändå inte tränar så mycke förutom dans?


Det var jag som kontaktade ett bolag och dem blev intresserade.
Jag vet inte, antar att jag har bra ämnesomsättning. Och sedan går jag fram
och tillbaka till skolan varje dag + 13h träning.


  elaola om Modeisdelicious bjuder på en FRÅGESTUND!:
Pentan i helgen, tre våningar? :D


Nej. Det lät dock kul.


  Anna om Modeisdelicious bjuder på en FRÅGESTUND!:
är skorna du köpt ifrån skopunkten elr dinsko?:)

Dinsko.
 
  Anonym om Modeisdelicious bjuder på en FRÅGESTUND!:
Hur mycket pengar spenderade du i Stockholm? 


Det är en secret. Får dåligt samvete då jag tänker på det.
Men över 5000 kan jag säga.


  Anonym om Modeisdelicious bjuder på en FRÅGESTUND!:
hur tycker du att man blir bra på ett skolfoto? :)

Jag vet inte. Det ska vara naturligt.  


  Anonym om Modeisdelicious bjuder på en FRÅGESTUND!:
hur många par skor har du ? :)

76 par.


  Anonym om Modeisdelicious bjuder på en FRÅGESTUND!:
varför tror du att folk läser just DIN blogg? :)

Jag vet faktiskt inte. Jag tror dem är intresserade av
vad jag gör och vad som pågår i mitt liv.


  Anonym om Modeisdelicious bjuder på en FRÅGESTUND!:
varför söker du inte till idol?


Varför ska jag söka till idol? är ingen stjärna och ingen
direkt talang på att sjunga.


  Anonym om Modeisdelicious bjuder på en FRÅGESTUND!:
Med vilken/vilka kille/killar har du haft ditt/dina bästa förhållande(n)?


Den snällaste killen jag haft är Marcus Lindström som jag var tillsammans
med när jag gick i 6an faktiskt. Sedan mitt bästa och mest "seriösa" förhållande
var nog det senaste med Markus lundberg men som sedan spårade ut och slutade
riktigt, riktigt dåligt.


  Anonym om Modeisdelicious bjuder på en FRÅGESTUND!:
Hur länge håller lösnaglarna? Alltså, hur länge sitter de fast? Och vars köper du ditt löshår och vad kostar det?


Det beror på hur försiktig du är. För mig brukar dem hålla i ca. 2 veckor. Jag köper mitt löshår på www.afrocare.se
och brukar kosta kring tusenlappen.


  Anonym om Modeisdelicious bjuder på en FRÅGESTUND!:
Varför var ni i Stockholm med klassen?


Klassresa.


  Aaa om Modeisdelicious bjuder på en FRÅGESTUND!:
Har du några komplex?

Just nu känner jag komplex över hela min kropp.
Men jag antar att jag har en dålig period i livet bara.


  anonym om Modeisdelicious bjuder på en FRÅGESTUND!:
Är det inte jobbigt att ha löshår hela tiden, kan du inte visa hur långt ditt riktiga hår är? :)

Nä, jag har vant mig vid det. Och faktiskt är det jobbigt att vara utan. Jag kan visa en
bild sedan.


  like your blogg! om Modeisdelicious bjuder på en FRÅGESTUND!:
Vad är det absolut bästa skönhetstipset du har? : )


Har inget direkt skönhetstips men att man alltid ska tvätta av sig sminket innan
man går och lägger sig. Och även om man inte har smink så är det viktigt att rengöra
eftersom det lagras smuts i ditt ansikte.


  dansare om Modeisdelicious bjuder på en FRÅGESTUND!:
hejhej! berätta gärna lite om dans, du går ju faktiskt dansklass men det märks ju knappt i bloggen ! vilken är din favorit och vilka betyg har du i dom olika danserna????


Jag dansar 13h i veckan och jag tror inte att ni läsare vill läsa om modern dans, jazz eller balett. Jag har sammanlagt 3 timmar modernt i veckan 1h och 30 min jazz och resterande balett. Jag vill inte prata om mina betyg inför alla eftersom jag anser att
det är ganska privat. Men jag är nöjd och förtjänar dem betyg jag har. Mina favorit dansämnen är väldigt varierande. Det beror
på vilket humör man är på den dagen.


  Lisa! om Modeisdelicious bjuder på en FRÅGESTUND!:
Hur kommer du in på pentan, kalles och liknande när du är så känd i piteå? Vet inte alla vem du är och hur gammal du är? =)


Top secret.


  Linn om Modeisdelicious bjuder på en FRÅGESTUND!:
Håller du fortfarande på med musiken?


Jag tar inga lektioner eller så utan jag sjunger bara på fest etc.


  :) om Modeisdelicious bjuder på en FRÅGESTUND!:
vad tycker du om mobbing?


Jag tycker det är hemskt och jag kan inte förstå hur man vill utsätta någon för det.
Jag är väldigt insatt i dessa ämnen och ska sedan skriva ett inlägg om det och kommer vilja ha
era synpunkter och åsikter angående just mobbning.


  S om Modeisdelicious bjuder på en FRÅGESTUND!:
Vilken färg tycker du kläder ska vara? Eller vad före dar du för färg på kläderna. Och vilekn är din favvo affär? ;-)

Ps. Älskar din blogg:D


Jag vet inte. Jag tycker färgglada och svarta kläder kan vara ganska läckert.
Har ingen specifik favoritaffär men de som man shoppar på är väl, h&m, gina tricot, MQ, JC etc.


  Anonym om Modeisdelicious bjuder på en FRÅGESTUND!:
vart är den gråa koftan/jackan köpt?

Den är från h&m


  Anonym om Modeisdelicious bjuder på en FRÅGESTUND!:
varför är inte du & felicia "kompisar" längre?

Det är ingenting jag vill hänga ut i bloggen eftersom det är hon inte
värd. Men låt mig säga att med tiden förändras man och då kanske det inte
klickade likaväl som när man var liten.


  a om Modeisdelicious bjuder på en FRÅGESTUND!:
är det någon som har bjudit dig till niornas bal eller studentbalen? isåfall vem?

Både och faktiskt.

Det blir en hemlighet tills jag vet om jag ska gå. Och niornasbal
ska jag gå på eftersom jag går nian. Och mest troligt kommer jag gå med min
gayvän Yun :) han är så söt.


  Anonym om Modeisdelicious bjuder på en FRÅGESTUND!:
hur tkr du att en bra pojkvän ska vara?;P


En bra pojkvän ska vara ärlig och trogen. Någon som kan prata om allt
och inte är rädd för vad andra tycker. Våga visa upp dig och vara stolt över att
du är honoms. Och att inte vara alltför svartsjuk. För att du hade ju ett liv innan du
träffade honom och det kan man ju inte sluta leva bara för att man delar det med någon
annan.


  Anonym om Modeisdelicious bjuder på en FRÅGESTUND!:
ngt tips på vad man ska ha för jacka i vår ?


Trenchcoat är ett hett tips.

Anonym om Modeisdelicious bjuder på en FRÅGESTUND!:
1:vet du någon speciell i piteå (tjej/kille) som du tycker är riktigt snygg? du berhöver intevälja dina vänner nu! jag vill bara veta din smak. haha:)


Ja, faktiskt. Men en kille blir snyggare för mig efter att jag fört ett samtal eller en diskussion med honom.
Jag vet en godbit och han vet också om det. Men det tänker jag inte lämna ut hära i bloggen.
Jag gillar mörka gillar för jag finner en viss mystik med dem. och med mörka killar menar jag mörka
drag som ögon, hår osv.


  Analfabet, nej tack! om Kock-fellan:
Jag måste bara få fråga något som jag har funderat över ett bra tag, vad har du för betyg i Svenska? IG?

Det stavas DAGS, inte DAX. Dagisspråk


När man skriver på internet etc. så har man ett speciellt språk.
När jag skriver svenska uppsatser, noveller osv. Så använder jag varken
förkortningar och är väldigt noga med grammatiken. Och nej, jag har faktiskt
VG i svenska. SÅ IN YOUR FACE ANONYM!



Yours truly/ F


Skrivet av: Anonym

Jag tänkte bara att du om någon kanske borde ha ett mer vuxet språk när så många läser din blogg, men icke!

2009-03-26 - 07:39:28
Skrivet av: Anonym

Bara så du vet så brukar den kursiverade texten oftast vara frågan och inte svaret.

2009-03-26 - 18:38:26
Skrivet av: Elin ;)<3

Felice :o blir nästan rädd, ingen talang för att sjunga? du är ju sjukt duktig.. är jävligt avis om jag ska vara ärlig ;s <3

2009-03-26 - 20:12:11

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0