Tonight you arrested my mind when you came to my defense.

Jag tror djupt inne i det undermedvetna att det var ett test.
Att jag testade den möjliga framtiden eller i detta tillfälle
det nurvarande förflutna. Tankarna kommer få vila, såsom hjärtat
och kroppen. Ikväll så arresterade jag mitt eget hjärta. Det är nu
inlåst till det själv väljer att vilja öppna grinden. Öppna grinden
och ta första steget ut i den stora världen med förtroende.
Men stordåd tar tid likaså det efterlängtande, ärliga, bultande röda.
Jag tror det riktiga måste vara riktigt. Det är ett mysterium...


F.Jakobsson


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0