Well it's all so clear to me now.

Hola babyboys/girls.
Gårdagen var definitivt lyckad och jag hade jättekul, tack tjejer.
Först gick jag till nolia där det var dansföreställning, den var inte givande
på något sätt. Efter det gick jag, B, E, R, F och J till nodo. Där blev jag och J
kvar till 10 tiden och for sedan på fest i en sjukt flottig lägenhet där vi var till
securitas kom och avbröt pga. den bittra gamlingen till granne. Jag, T och
hans vänner gick hem till T och spelade lite wii. Det var sjukt kul eftersom jag
bara drog strike och spare hela tiden, yeah. Resten är ett mysterium......
jag vandrade en lång väg iallafall med sällskap.











Tequila race

Jag regerade

Detta blir kvällens tilltugg.

Xoxo/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0