You can't read my pokerface.

Ikväll är jag Mrs. Black. Fylld med mystik och svart som natten.
Nu ska jag iväg på dansföreställning och sedan blir det kanske
nodo med J.







Närbilden.................

Xoxo/F


Skrivet av: Anonym

fellan, kan du sluta tro att du är modell? när du står och posar så ser det inte så bra ut.om du vill satsa på modell så försök komma med i top model, jag tror dock inte att du kommer lyckas att komma med. visst, du har snygg kropp och ser bra ut och det är naturligvis bra att vara så självkär som du är, men sluta låtsas att du är modell och sluta posa så mycket!

säger bara som jag tycker:) nu har jag fått tycka till om mina tankar.ha det bra

2009-03-14 - 10:48:50
Skrivet av: Anonym

Jag tror hon vill visa upp sina kläder? Sen kankse hon tycker om att stå framför en kamera, man behöver inte vara en modell för att posa...

2009-03-14 - 15:59:52
Skrivet av: Simon

Jag tror det är så att hon är en mediakåt hora som vill vara annat än runkobjekt för hormonstinna 11-åringar

2009-03-15 - 11:30:15
Skrivet av: Anonym

vilka påsar under ögonen

2009-03-15 - 11:53:35

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0