You will be fine

Hejsan alla godingar!
Jag kom egentligen hem för ett bra tag sedan.
Men det fanns massor som jag var tvungen att göra.
Har ätit middag, packat och handlat.
Nu ska jag bara göra mina naglar och sedan ta en dusch.
Gårdagen var mycket rolig. Vi började med att göra oss i ordning
hos mig. Sedan åkte vi till t och Förfestade (dock inte jag) spelade wii
och bara hade jättetrevligt. Efter det gick vi hem till mig och bytte klänning
kunde inte andas i min, och det var sjukt jobbigt bara.  Efter det gick vi
till winter pride där folk kom och gick. Jag hade enormt kul och det var bra
musik,show och folk. Efter det gick jag och Mlötte martin och vi gick sedan
till max. Fick många roliga nattsamtal och fina sms.






Cool DJ, hehe.














Xoxo/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0