You're such a joke to me.

Hej godingar!
Gårdagen var verkligen.... ja, IMPULSIV på alla sätt och vis.
Vågar jag ens berätta vad vi gjorde? jo, egentligen tror jag ni vill
veta. Blir inte arg nu mamma och pappa. Jag fick skjuss till rockfesten
i sikfors och där blev vi kvar till 1 tiden. Sedan kom tim och hämtade oss
och vi hade fått för oss idéen om att åka till skellefteå. Briljant säger jag bara.
Fast det var mest tinas idé men jag kan ju inte ha tyckt att den var så dålig
eftersom jag följde med. Jag bangar aldrig!! Vi åkte iallafall till scandic hotell
sjukt läckert. Vi mötte upp måns och hans vänner och gick upp på hotellrummet
och drack vin. Resten är ett mysterium, även för mig. Hehe, not.
Vi har även varit och ätit på sunes, så flottigt men såååå gott.







Xoxo/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0