Fakade kommentarer!

Hallå godingar!
Becca skrev just till mig på msn och frågade vad jag menade med kommentaren.
Jag förklarade som så att jag var inte ens vaken vid 01:48 och hade inte heller
kommenterat i hennes blogg. Det är alltså någon som kommenterat i min
"logga", vad pinsam du/ni är. Jag och Becca har kontakt, så om jag tyckte hon
var coolast på skolan hade jag stått för det också. Men becca, tjejen/killen som
skrev det hade rätt, du är SUPERCOOL!



Xoxo/F


Skrivet av: FRÖKEN ERIKSSON

Pinsamt att folk ska hålla på sådär

2009-05-14 - 22:51:41
Blogg: http://neriksson.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Haha, joo. Det var lite pinsamt!

2009-05-15 - 17:41:03

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0