Golden dragon och film-mys

Hallo!
Igår blev det middag på Golden dragon och sen åkte vi och hyrde film.
Jag tror jag aldrig skrattat så mycket som jag gjorde igår, inte på jättelänge
iallafall. Ikväll blir det parrrrtheeey tror jag, men det är ingenting bestämt.
Jag kanske sparar mig till morgondagen. Iallafall så hyrde vi mirrors och
låt den rätte komma in. Mirrors, var sjukt läskig faktiskt. Och den andra
filmen var sämst. Svenska filmer levererar inte alls nu förtiden.

Idag kom mitt paket. Ni får se vad det är i nästa inlägg, SPÄNNANDE!!!



Den som känner mig vet att detta är min favoriträtt.


Xoxo/F


Skrivet av: Anonym

låt den rättas komma in suger häst !:) va tyckte du om den då?! ;

2009-05-24 - 17:52:50

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0