Grillning och mys-fest

Hej!
Gårdagen var riktigt bra faktiskt. Vi gick ner till södrahamn och grillade och fick sedan
sällskap av flera som paserade hamnen. Många man kände igen sen förrut.
Det tog ett tag innan vi fick eld men tillslut gick det, med hjälp av tändvätska
(som man egentligen inte fick använda.) Okej, nu kommer ni skratta åt mitt
missöde. Jag måste vara klantigast i hela piteå. När jag ska springa upp för
stentrappan så vrickar/stukar jag min fot, jätteduktig! Så nu är min fot alldeles
uppsvullen och jag kan inte gå. Därför måste jag ringa min danslärare
bella och höra hur vi ska göra med slutproduktionen som skulle vara
klart till imorgon. Iallafall, så kring halv 11 kom älvsby killarna och umgicks
med oss. Det vart dock inte långvarigt, vi hamnade sedan på fest i stan.








Vi hade superfint väder.

mums

Sötisar!


Xoxo/F



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0