Haha, fan.....

Hej!
Jag vet inte om jag kan berätta vad jag gjorde igår, tror jag blir dödad då.
Jag hade så jävla kul iallafall, bortsett från vårat bråk. Som nu har en tendens
att dyka upp väldigt ofta? jag hade en bra kväll/natt. I'm still a rockstar.


Selmins tatuering. Var min hand ett försökt ill ett hjärta eller?

Erik

Fan vilken brud, någon som känner henne?




A and E. Kolla angies ögon, haha.

Erik, selmin och Erik.

Middag med babe



haha, "drinken"

Vi dansade, haha....




Xoxo/F



Skrivet av: angelica

Alltså jag gillar som att stirra!:D

2009-05-03 - 21:30:45
Blogg: http://allaboutangie.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Ingen jävel vill väl känna dig!

2009-05-04 - 13:54:12

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0