Hurtig brutta!

Shit!
Nu är jag alldeles död i hela kroppen. Jag sprang 5km slingan och det tog
på krafterna. Jag har inte tränat på flera veckor, men en underbar känsla är
det efteråt. Jag undrar när jag ska ta tummen ur röven och börja gymma?
Det får göras när jag hittat igen mitt kontokort.



Jag dunkade mando diao - wanna dance with somebody i mina lurar för
att bli extra peppad. Nu ska jag unna mig ett bad och sedan lägga
mig i sängen för att se ugly betty och desperate housewives.

Xoxo/F


Skrivet av: ..

gjorde de ont att göra hål i naveln?:) har planer på att göra det nämligen ! :)

2009-05-12 - 20:05:23
Skrivet av: Anonym please?

Den magen var inte att leka med...

2009-05-12 - 20:59:19
Skrivet av: Anonym

hur gör du för att få så himla slank mage? ;)

2009-05-12 - 22:04:11
Skrivet av: cliomaster

vad fick du för tid på 5km ??? :D

2009-05-13 - 03:00:22

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0