I'm drowned in my feelings.

Hejsan!=)
Nu är jag äntligen inne från att ha varit ute hela dagen. Jag har varit hos moster
och solat. Sedan kom Louise och dem två barnen hon tar han om. Fytusan så söta
dem båda var. Dock kunde dom inte prata svenska så man fick komunicera på
annat sätt. Nu ska jag duscha och sedan ska jag och äta med Emmy på max.






Feven var helt galen i studsmattan.



söta haben

Feven och William

Xoxo/F


Skrivet av: jenniferge

hallå! har du kvar skorna? (sneakers) för isf vill jag köpa dom! men jag får inte pengar förräns på onsdag, :) hoppas du har kvar dom, skulle vara jätte snällt om jag fick köpa dom! kram!

2009-05-17 - 17:49:11
Blogg: http://jeniiiferge.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0