Svar till Felice-lover

Johanna p om åååh, love it:
Om jag skulle skaffa en blogg så skulle jag då iallafall skriva ord som jag vet vad dem betyder, eller om dom verkligen finns irl? OMG FELICE. dock så är Felice ett väldigt vanligt namn. Känner 7 stycken som heter det. Du ska inte framstå som unikare än andra. Det är ett bitchigt beteénde.show us who you really are f. we know you can do it, but it´s just you who can try to do it on unother way. xoxo felicelover
IP: 81.233.136.41

Men nu är ju saken den att du inte har någon blogg, och ingen har
bett dig att läsa min? jag vet att jag är unik, men jag har aldrig
påstått att mitt namn gjort mig till någon annan, utan bara att det
kändes konstigt att se mitt namn komma upp på msn eftersom jag
 aldrig hör någon säga det förrutom till mig.

Ojdå, 7 stycken felice...
Tagit kontakt med dem från olika världsdelar eller? I piteå finns det
två felice, så jag börjar undra om du har 7 låtsasvänner som
heter Felice? Vem har sagt att jag inte är en bitch då? Om du inte
förstått det så är min blogg en image, jag är inte samma person
 på bloggen som jag är hemma, bland mina vänner etc. Det kallas
 att provocera, om du vet vad det betyder?  Och klart du är en
felice-lover, du är så besatt av mig och det jag gör att du måste
 kommentera det mesta jag gör och skriver.
Hey, the bitch is here, and she ain't going nowhere. Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

jag tycker du ska skita i att svara på sånna där kommentarer, för det är din blogg, du skriver precis vad du vill och det är upp till var och en om man vill läsa eller inte :) du har ingen som helst anledning till att slösa tid på att svara på sånna där kommentarer, och då det är din blogg och du skriver vad du vill behöver du inte försvara dig heller!

2009-05-04 - 15:43:02
Skrivet av: Anonym

Men helt seriöst, det finns ju bara ett ord Felice och det är avundsjuka. Din blogg är jävligt bra! So go on!

2009-05-04 - 16:14:28
Skrivet av: Anonym

allvarligt, tror du NÅN blir rädd när du länkar deras ip?:P pinsamt...

2009-05-04 - 17:22:30
Skrivet av: Anonym

Jag är nog 100% säker på att det finns fler än 7 Felice i Sverige, man behöver nog inte "kontakta dem från olika världsdelar eller hitta på dom".



Och hur kommer det sig att du är "falsk" på din blogg, för det är ju det du sitter och säger. "Min blogg är en image, jag är inte samma person på bloggen some jag är hemma etc etc etc", hur kommer det sig? Är inte bloggar till för att man ska uttrycka sig själv och hur man är som person?. Jag undrar om alla andra stora bloggerskor/bloggare också är lika falska och ljuger. Men vad vet jag, det kanske är din tanke? Att bryta mot bloggnormen och ljuga om allt och dig själv. För Blondinbella/Kissie/Alex Schulman ljuger ju säkert om vilka dom är på fritiden etc.



Jag tror att du är så jävla självupptagen att du inte förstår att du är otrevlig. Usch usch.. ändra attityd va

2009-05-04 - 17:46:32
Skrivet av: Anonym

alla felice finns inte på hitta.se

2009-05-04 - 18:42:15
Skrivet av: elineklund.blogg.se

haha, det är nästan skrattretande att se hur dom håller på!

ta ingen skit felice, det är dom som är patetiska.

USCH

2009-05-04 - 18:42:40
Blogg: http://elineklund.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

vilka felice känner du i piteå? jag känner då minst 4st, jajajaja.

2009-05-04 - 18:52:11
Skrivet av: blaha

hur vet du att det inte finns mer än två felice? kan ju förfan finnas många som kanske är mycket yngre eller mycket äldre. så du kan ju inte säga att det bara finns 2 som att du känner alla i pite?

2009-05-04 - 18:58:16
Skrivet av: anonym

men gud va mkt ni verkar ha emot felice, ge upp förhelvete och skaffa er ett liv, hur orkar ni ens? give up geeks.

2009-05-04 - 20:45:51
Skrivet av: Anonym

Jag tycker inte att man bör kommentera saker som stör en, men i detta fall, kommenterade någon det till dig, då gör inte du mer rätt att kommentera så som du gjorde, jag tycker du ska stå på dej och inte bry dej i sådanna fall, istället för att verka vara lika dålig själv. fast mognaden kanske kommer efter åren?! Visa att du är mer mogen än dem.. Det är mitt tips till dig. Som sagt: Bästa hämden är att vara lycklig och inte visa att man bryr sig. :)

2009-05-05 - 18:53:28
Skrivet av: Johanna Petterson SKAFFADE EN BLOGG SOM INTE FELICE SKA FÅ VETA VAD DEN HETER!

herregud, förut tyckte jag om dig.trodde att du var stark.Men det där är jävligt fegt





ett ord:Barnsligt

2009-05-05 - 21:10:53

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0