Världens sämsta alarmsignal!

Hej!
Jag måste lära mig att Boyzone - everyday i love you, inte är någon
bra "väcknings-signal". Jag vet inte vem det är som valde den, det kan
mycket väl vara  jag själv. Men den är lugn och man blir bara extremt mys
 och trött av den. Ingen som har någonting som kan ruska
om mig ordentligt? typ hårdrock eller någonting?




I love you BF!

Skepp och hojj!




Från mitt impulsiva-hemma-fest-mys-kalla-det-vad-du-vill-fest.

Xoxo/F


Skrivet av: hortlund

HAHAHHA, vad håller jag på med? alltså, för att slippa sånna bilder kan du ju förvarna att du ska ta kort nästa gång? hahah. fifan.

2009-05-15 - 12:55:16
Blogg: http://www.hortlund.devote.se
Skrivet av: Anonym

medveten om att "BF" betyder boyfriend? däremot så betyder BFF best friend forever

2009-05-15 - 15:50:29
Skrivet av: :)

En bra väckningslåt kanske kan vara Down from the sky med Trivium :P Funkar för mig!!

2009-05-15 - 19:59:53
Skrivet av: niklas bodén

erik lägger ett! inga konstigheter :)

2009-05-16 - 00:31:49

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0