You can never say never, while we don't when.. younger now, then we were before.

Aloha!
Nu ska jag precis bege mig till mannen, myten, legenden.. gissa vem?
Det här har jag på mig idag;







Någon pedant behöver läxa upp mig!!!

Xoxo/F


Skrivet av: Anonym

kan du inte skriva var kläderna och accecoarerna du har på dig kommer ifrån? (:

2009-05-12 - 17:08:23
Skrivet av: mari

vare kanske jägarn du doppa gryta med igår? ;)

2009-05-12 - 20:03:07
Skrivet av: Anonym

" messy women make great lovers " haha :) citat från the mentalist fan vad glad jag blev när jag hörde det för jag är typ hundra gånger stökigare än dej :D och då förstår du att det är ganska stökigt

2009-05-20 - 22:29:54

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0