You can never say never

Hej!
Förlåt för dålig uppdatering, men såhär är det att igår kvart i 3 satt jag mig i bussen till umeå och kom fram kring 6 tiden. Jag hade sjukt kul faktiskt. Det började med att Johan, nybba och någon annan kille mötte upp mig och sedan for vi på en grillfest. Vi åkte runt överallt och avslutade sedan på McDonalds. Jojusta, jag och johan var även inne på området vid hamnen där det var ett flertal uppträdanden. När vi kom hem tog vi fram sanning och konsekvenskorten och 9 imorse knackar christopher på. Han har alltså varit ute och festat till på morgonen. Ett tag senare gör även Erik oss besök. Vi gör oss i ordning för att sedan åka ner på stan och äta lunch. Denna gång blev det en härlig kebabtallrik på tre kronor. Denna gång invigde jag även uteserveringen för i år. Efter det åkte vi tillbaka till lägenheten, städade upp och började sedan våran tur hem. Christopher fick en brilliant idé om att vi skulle leka en bil-lek. Och lika snabbt som det var sagt så satt vi där, nervösa och ivriga efter det rätta registreringsnumret. Det var sjukt kul faktiskt och uppmärksam var man tvungen att vara.
Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

"Ett tag senare gör även Erik oss besök", du är fan dysse, lägg ner bloggen!

2009-05-31 - 22:14:52

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0