You don't have to be part of the problem, I just need a second chance.

Hola!
Jag har dock varit lite dålig med att uppdatera, fy skäms på mig.
Efter skolan gick jag på stan med Emmy och yun, det var riktigt trevligt.
Jag åt årets första mjukglass. Sedan satte vi oss i solen, stekte och pratade
en aning. Efter att vi strosat omkring i några timmar och eftersom jag inte
ätit något så åkte vi förbi sunes (Mitt nya häng, not). Nu sitter jag och
S och syr. Snart ska jag ringa Markus (se till att svara denna gång).
Haha, en mobiltelefon är väl till för att svara i?



Haha, "p.s jag vet vilka ni är".



I love you, BF!

Yun och emmy!

Yun prövade klänningar, sötis!






Xoxo/F



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0