Don't let me go

Godmorgon alla galna stalkers (ironi) var tvungen att lägga in den, för man vet inte med vissa människor om alla skruvar sitter i!

Vaknade egentligen halv 11 men har varit tvungen att bli uppdaterad från omvärlden först. I fredags var det ju somsagt klassfest, vi hade det supermysigt med middag först på waldorfs, sedan åkte vi hem till mig på malmudden där vi hade en galen kväll/natt, som innehöll allt från skratt till limbo, singstar, "jag har aldrig" och mycket mer. Min klass är världens finaste och bästa klass!

Fredagen började iallafall med 1 lektion i sömmnadsteknik och efter det var jag, Rebecca, Josefin och Linn och fikade på roasters. Vi hade det supermysigt och prata om allting mellan himel och jord, jag har så fina vänner!


Foccacia

Efterrätt är ett måste! Mumsig men mäktig var den.

Bilderna från klassfesten får ni se i nästa inlägg.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0