dusch och städ

Hej amigos!!

Tog mig en dusch för ett tag sedan, och sen har jag städat hela lägenhet. Ikväll får jag besök av ett par busungar som ska hitta på hyss med mig, WIHO!

Nu måste jag äta något, funderar på kakor.. någon tyckte att jag skulle döpa om min blogg till "Mat is delicious" men why not, JAG (L) MAT, OCH DU ÄLSKAR MIN BLOGG STALKER!




Kolla den motbjudande och groteska gröna stolen i hörnet, den tillhör inte mig, tack och lov.


TTYL


Skrivet av: bff

Jag behöver din hjälp i svenska människa! :D

2009-11-09 - 11:23:44
Skrivet av: Anonym

kan du inte berätta mer om skolan och linjen?

Vad ni gör osv :)

2009-11-10 - 06:24:16
Blogg: http://shannita.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0